Ronilacki kompresor BAUER K-15

Pogledaj prethodnu temu Pogledaj sledeću temu Ići dole

Ronilacki kompresor BAUER K-15

Počalji od donmarkoni taj Uto Jul 29, 2014 9:27 pm

JEDINSTVENA PONUDA. MOKRI SAN SVAKOG RONILAČKOG KLUBA:
RONILAČKI KOMPRESOR BAUER K-15  SA ELEKTROPOGONOM SPAKOVAN U MOBILNU VARIJANTU.
KAPACITET:457litara/min (u praksi puni bocu od 15l od 0 do 200bar za 7min, računajte i zapreminu dodatnog izlaznog filtera od cca 1l slobodne zapremine dakle 16.5lx200=457l/min)
KOMPRESOR JE U OSNOVI FABRIČKI BAUER K-15, SAMO JE SPAKOVAN TAKO DA JE POGODAN ZA PREVOZ KOLIMA I KORIŠĆENjE U USLOVIMA LOŠEG NAPONA/INSTALACIJA. TO JE POSTIGNUTO SA BRZIM TROFAZNIM MOTOROM OD 5.5Kw, I PRILAGOĐENIM PRENOSNIM SISTEMOM TAKO DA JE POSTIGNUT PUN KAPACITET UZ 50% UŠTEDE NA STRUJI.
KOMPRESOR JE ČETVOROSTEPENI ŠTO ZNAČI DA RADI VEOMA RASTEREĆENO ŠTO GOVORI I BRZINA PUNJENJA KOJA JE KONSTANTNA OD 0-400BAR BEZ USPORENJA.
SAMIM TIM I HABANJE SAMOG KOMPRESORA JE MANJE I IMA ZNAČAJNO DUŽI ŽIVOTNI VEK OD TROSTEPENIH KOMPRESORA.
KOLIKO „RASTEREĆENO“ KOMPRESOR RADI GOVORI I TEMPERATURA IZLAZNOG VAZDUHA IZ POSLEDNJEG STEPENA KOJA NIJE VIŠA OD TEMPERATURE USISNOG VAZDUHA.
DIMENZIJE CELOG KOMPRESORA SU POSEBNA POSLASTICA: 98x54x72cm! DAKLE STAJE U GEPEK PROSEČNOG PUTNIČKOG AUTOMOBILA (KARAVANA) BEZ OBARANJA ZADNJE KLUPE!!! NIJEDAN ŠRAF, CREVO NITI ŠTA DRUGO IZLAZI VAN OVIH DIMENZIJA.
OSTALE KARAKTERISTIKE:
-MAX. IZLAZNI PRITISAK: 400bar (nije probano više jer sva creva koja su ugrađena su sertifikovana za 400bar, a realno boce se standardno pune na 200-220bar, ili na 300++ bar (karbonke) tako da je sve preko toga nebitno, samo kao ilustracija u koliko dobrom stanju je sam kompresor)
-AUTOMATSKA ZAŠTITA OD NESTANKA FAZE/A MOTORA,
-AUTOMATSKA ZAŠTITA OD POKRETANJA KOMPRESORA U POGREŠNOM SMERU U SLUČAJU „POBRKANIH FAZA“ NA LOKACIJI, ŠTO SE REŠAVA SA 3 ŠRAFA NA SAMOM STRUJNOM UTIKAČU, UZ SVETLOSNU INDIKACIJU O STATUSU FAZA NA SAMOM KOMPRESORU.
-AUTOMATSKA ZAŠTITA OD PRENAPONA, I PODESIVA DONJA GRANICA NAPONA AKO SE KOMPRESOR KORISTI NEGDE U NEKOJ ZABITI GDE NIJE BAŠ NAJBOLJA STRUJA, SVEJEDNO ĆE RADITI BEZ RIZIKA PO MOTOR ILI SAM KOMPRESOR.
-MANUELNI VENTILI ZA ISPUŠTANjE KONDENZATA IZ II, III i IV STEPENA.
-VELIKI DODATNI MODULARNI FILTER POSLE IV STEPENA SA AKTIVNIM UGLJEM
-INT IZVOD ZA 2 BOCE SA CREVIMA VISOKOG PRITISKA I 300bar NAVOJEM ZA BOCU (ISTI NAVOJ IDE I ZA STANDARDNE 200bar BOCE SAMO SE PLIĆE UVRĆE, OVO JE UNIVERZALAN PRIKLJUČAK)
-NA IZLAZNOM STEPENU IMA PRIKLJUČNA MESTA ZA JOŠ 2 CREVA TAKO DA MOŽE DA PUNI 4 BOCE ODJEDNOM
-NA USISNOJ GRANI IMA IZVOD ZA KISEONIČKU SONDU TAKO DA JE KOMPRESOR IDEALAN I ZA PUNjENJE NITROX MEŠAVINAMA. POTREBAN JE SAMO ADAPTER (MEŠAČ) NA USISNOJ GRANI KOJI MOŽETE KUPITI POSEBNO.
-UKUPNA TEŽINA KOMPRESORA cca 115Kg. IMA UGRAĐENE ČETIRI RUČKE KOJE SU SAMOSKLOPIVE UNUTAR GABARITA KOMPRESORA, I TAKO POZICIONIRANE DA OMOGUĆAVAJU DA GA 4 ČOVEKA LAKO NOSE/UNOSE KROZ VRATA NIZ/UZ STEPENICE I SL.
-KOPMPRESOR JE KOMPLETNO REMONTOVAN I POTPUNO ISPRAVAN.
NA SLIKAMA 1-4 SE VIDI CEO SKLOPLJEN KOMPRESOR U OBLIKU U KAKVOM SE PRODAJE. NA OSTALIM SLIKAMA (5-10) SE VIDE GLAVNI ELEMENTI KOJI SU U NJEGOVOJ UNUTRAŠNJOSTI, PRE NEGO JE SVE SKLOPLJENO I ZAKLOPLJENO. NEMA NIŠTA SKRIVENO.\\

KONTAKT TEL:063/8326-445 MARKO











donmarkoni

Broj poruka : 4
Datum upisa : 29.07.2014

Pogledaj profil korisnika

Nazad na vrh Ići dole

Pogledaj prethodnu temu Pogledaj sledeću temu Nazad na vrh

- Similar topics

 
Dozvole ovog foruma:
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu